Каталог

Доставка та оплата


Доставка по всій Україні «Новою Поштою» (на працюючі відділення)
  • Адресна доставка здійснюється кур'єрською службою "Нова пошта".
  • Доставка вашого замовлення на зручне для Вас відділення “Нової Пошти”.

Відправка замовлень “Новою поштою” відбувається у той же день при оформленні замовлення до 16:00 (з понеділка по пʼятницю), у вихідні - при оформленні замовлення до 13.00. В інших випадках – наступного дня або у понеділок наступного тижня з огляду на вихідні дні. Терміни доставки 1-3 дня, на габаритні товари ціна доставки від 150 грн (адресна доставка +35 грн), на дрібні аксесуари - від 70 грн.


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - так як товар габаритний (валізи), посилки відправляємо з адреси магазину на відправний термінал Нової пошти - це +35 гривень до вартості доставки, перевагою такої відправки є те, що ми ретельно перевіряємо товар та самі пакуємо в свої коробки, за які не треба додатково сплачувати Новій пошті (це ще+80 грн) та доставка відбувається максимально швидко!


Відстежити посилку Ви можете за номером ТТН ( який повідомить Вам менеджер після оформлення посилки через месенджер Viber чи через будь-який інший зручний для Вас месенджер) на сайті "Нової пошти" (https://novaposhta.ua/) чи в мобільному додатку від кур'єрської служби "Нова пошта".

По Києву можлива доставка службою таксі при повній оплаті за товар.

Відправляємо на таксі в рабочі години магазину, тариф відправки змінюється в залежності від адреси отримувача, часу відправки, частіше за все використовуємо службу таксі "Уклон. " 

Самовивіз із магазину
    Ви можете самостійно забрати товар із магазину згідно з графіком його роботи. Для цього Вам необхідно замовити товар на сайті після чого з вами звʼяжеться менеджер та повідомить наявність у магазині. Або самостійно звʼязатись з нами за номером телефону – (063) 876-15-77 після чого Ви можете приїхати до магазину та забрати товар. Просимо звернути увагу, що не весь товар знаходиться в магазині, частково він доступний зі складу для відправки клієнту.

Спосіб оплати
    Сплатити замовлення у нашому інтернет-магазині “Valiza mrii” Ви можете таким чином:
  • Готівкою. Оплата здійснюється безпосередньо у магазині.
  • Онлайн оплата через WayForPay. Оплата картками MasterCard та Visa, Privat24, Qr код Privat через систему прийому платежів Приват Банку WayForPay. Використовується для замовлення товару по Україні. Комісія відсутня.
  • Безготівковий розрахунок. На реквізити карток Приват банку чи Моно банку.
 
! Накладений платіж є за умови мінімальної ПЕРЕДОПЛАТИ (менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей по Вашому замовленню). Враховуйте, що окрім доставки необхідно сплатити комісію за накладений платіж службі доставки «Нова пошта», а саме – 20 грн +2% від суми переказу.
 
УМОВИ ГАРАНТІЇ
    При експлуатації товару (у термін гарантійного обслуговування) виявлено дефекти матеріалу чи виробничого браку,який впливає на функціонал товару. У таких випадках Ви повинні звернутися до сервісних центрів виробників цієї торгової марки. Для звернення до сервісного центру Вам необхідний збережений товарний чек із зазначенням найменуванням товару та датою покупки.
 
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
1. Якщо пошкодження були нанесені через недбайливе ставлення або причину зносу.
2. Впливом на виріб високих температур, сонячних променів, і навіть хімічних речовин.
3. У разі пошкодження виробу з вини перевізника під час подорожі Ви повинні негайно пред’явити претензії перевізнику, не залишаючи вокзал, аеропорт або зону митного контролю.
 
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ:
    Відповідно до Закону України ”Про захист прав споживача”, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, Ви маєте право на обмін та повернення товару належної якості.
 
Якщо виникає ситуація, коли потрібно повернути товар, ми можемо прийняти його. Повернення здійснюються таким чином:
  • самостійно в офлайн магазині – безкоштовно;
  • відправка «Новою Поштою» – за рахунок покупця;
 
ВАЖЛИВО! При обміні або поверненні товару клієнт доставляє його сам у наш магазин або оплачує кур’єрську доставку товару до магазину (додатково запакуйте).
 Повернення коштів здійснюється за сумою товарного чека,  після отримання та огляду товару, який відповідає умовам. Повернення коштів за товар, який було відправлено Новою поштою теж здійснюється після отримання та огляду товару, який відповідає умовам вказаним нижче на протязі 3-х днів, повернення коштів на реквізити клієнта або готівкою в магазині:
  • товар не використовувався
  • немає пошкоджень на упаковці, написів;
  • якщо збережено його товарний вигляд – захисні плівки,  аксесуари, повна комплектація,
  • збережено бірку на товарі;
  • збережений товарний чек (при покупці в магазині).